24 augusti 2008

Djungeltelegrafen

Jag är så glad att jag flyttade ifrån Karlskrona, inte för att jag inte tycker om staden för det gör jag, jag älskar Karlskrona, det är min hemstad. Men jag är glad att slippa allt skitsnack och skvaller, man kunde knappt gå på toa och skita utan att alla visste det dagen efter. Det är nackdelen med småstäder, alla vet allt om alla. Sen charmen med småstäder är svårt att överglänsa givetvis.
Har fått många samtal senaste dagarna bara, med skvaller angående nån i min närhet som till stor del stämmer, men att det går så snabbt innan alla vet är för mig obegripligt, är vi alla sådana skvallerkärringar?....gottar vi oss i andra människors olycka?..... för i de flesta fall när det gäller skvaller så är det när det hänt något tråkigt,pinsamt,kärleksintriger och konflikter. Kan inte var och en lägga ner energin på att ta hand om sitt eget och sluta bekymra sig så mycket om andra.
MEN!.....för er som vill gotta er i lite nöjes/kändisskvaller kika in på dessa sidor:http://www.kandisextra.se http://www.posh24.se

1 kommentarer:

jagheltenkelt sa...

Åhh vad jag håller med dig... skrev ett inlägg om just detta förra veckan men fick ta bort det då folk tom skrev att de hatade mig och att det var JAG som satt på min salong och skvallrade dagarna i ända.. så trist.. skrev till dig på facebook och hittade din blogg.. kram nagelLinda