14 augusti 2008

Drömmer mig bort.....



Jag har inte spenderat många nätter på hotell i mitt liv men de få gånger jag gjort det har varit helt underbara. I våras var jag och Fredrik med min mamma och morfar i Göteborg, för att morfar skulle på nåt militärt Jubileum för Älvsnabben som gick av stapeln på Gothia hotell. Vi fick rabbaterat pris på ett dubbelrum jag och Fredrik, som var väldigt fint och trivsamt. Det är så härligt med alla fräscha handdukar och sängkläder, rent och snyggt överallt. Kvällen toppades med att jag och Fredrik förlovade oss, han hade planerat det innan vi åkte. Det var inget storslaget men ett oförglömligt ögonblick för oss båda vågar jag lova.

Men natten på hotell Avalon nu i somras är svårslaget, hotellet var enligt mig riktigt lyxigt, vi hade ett av deras superior rum med eget minispa i rummet(bubbelbadkar) det var helt underbart, vi korkade upp champagnen(Moet) ifrån minibaren och la oss i badet på kvällen,toppenmysigt!
För er som blir sugna, kika in på: http://www.hotelavalon.se/ http://www.gothiatowers.com/

0 kommentarer: