25 augusti 2008

Skön förmiddag

Nu är jag hemma, var bara hemma och vände imorse. Nu har jag gått stavgång sen simmade och solade jag, så jäkla skönt!.....jag blev egentligen lovad att jag skulle få prova massagevarianten......Massage - enkelt och bekvämt:Det här är Medy Jet®. Antingen för ren avkoppling, förebyggande av hälsoproblem, terapeutiskt bruk eller för att må bättre. Sträck ut, blunda och njut. Ett hav av avkoppling. En våg av välbefinnande. Det är vad du kommer att känna under massagen.Hur den fungerar:Klädd i tunna kläder ligger du på den mjuka gummiduken som täcker det varma vattnet i Medy Jet®. Kroppen gungar på 330 liter av varmt vatten. Från kraftig massage till en rogivande mjuk smekning av utvalda områden på kroppen. Massagen gör dig på gott humör och är alltid uppfriskande och helande. Varken ombyte eller dusch behövs efteråt.



Men det blev tyvärr inget idag för någon i personalen hade gått hem med nyckeln till poletterna=(.....next time......

På vägen hem gick jag förbi hälsokostbutiken och köpte kosttillskott och silica.


Silica: Innehåller kisel som är en mycket viktig mineral som stärker naglarna, förhindrar håravfall och ger hår och hud lyster och glans.

Mivitotal Flex: Kosttillskott som innehåller både vitaminer, mineraler, spårelement och aminosyror. Innehåller Ribos och L-karnitine som ger dig snabb energi och L-taurin som hjälper kroppen att återhämta sig efter träning.

0 kommentarer: