28 augusti 2008

Sommaren är kort.....


En natt fylld med mardrömar är aldrig kul, det är vad jag haft inatt, mardrömmar!....sen kunde jag inte vakna, kunde inte ta mig ur drömmen, har ni varit med om det?....det är så jäkla otäckt, jag vet att jag försökte ropa på Fredrik men det gick liksom inte. Men jag är än dock relativt utvilad idag, jag och Fredrik var uppe vid 04.30 och gick stavgång, eller rättare sagt jag gick med stavar han utan för han tycker det är "töntvarning"=).....han som förlorar på att, för jag förbränner dubbelt så mycket som han=).......

Jobbar bara till 11.30 idag sen är det förvisso personalmöte mellan 13-15 men jag är hemma tidigare än vanligt och hinner gå ner och simma kanske sola också.

Sommaren försvinner dag för dag, det blir mörkare ute för varje dag som går sen känner man på morgonen när vi är ute och går att det är mycket kyligare, jag vill inte!.....jag vill sola, bada och äta glass!

Jag och syster på Grönan....bakom kameran, Fredrik.

0 kommentarer: