8 september 2008

All i need to feel better when im down

Ibland är det så att en kvinna mår väldigt dåligt, ibland av förklarliga skäl men ofta av ingen anledning alls egentligen, så kan iaf jag må ibland, jag får lätt ångest för egentligen ingenting och för att må bättre krävs egentligen inga krafthandlingar heller. Det som har kommit att bli allra viktigast när det gäller "dethärbehöverjagförattmåbättre" är Sex and the city, jag fick boxen av Fredrik i alla hjärtans dag present, sen krävs en bra filt och det fick jag en ny av Fredrik i fredags och till sist då, så behövs det givetvis lite glass eller choklad. Sen är jag garderad.


Sex and the city boxen söker du lätt påhttp://www.pricerunner.se/ för att hitta den billigaste.
Filten är inköpt på hemtex.
Den godaste glassen är Ben&Jerrys(Finns i olika smaker).

0 kommentarer: