10 september 2008

Karlskrona

Imorgon tänkte jag åka hem till familjen i Karlskrona, jag fyller år på måndag så jag vill fira med dom och det är svårt att få alla hit tyvärr. Så imorgon nån gång efter 06.00 går tåget, sen kommer Fredrik på fredag eller lördag. Så imorgon är planerna att Min syster och kära mamma möter upp mig när jag kommer, sen tänkte jag å syster åka in till staden för att ta en fika innan jag sedan ska äta middag med pappa, bror och ev kusin. Det brukar alltid vara späckat schema när man är nere, det är många man vill träffa på kort tid, jag åker hem igen tisdag nästa vecka. Jag ska försöka uppdatera, iaf med lite bilder. Är tyvärr inte enbart en nöjestripp, finns en del att ta tag i därhemma men jag hoppas att allt kommer att lösa sig till det bästa......för alla. Så nu tänkte jag hoppa in i duschen, sen ska vi äta gottit(Fredrik ska laga nåt gott kött), packa, jag måste ju packa!....inte det roligaste jag kan komma på att göra men det måste ju dessvärre göras, så nu måste jag sluta.....

xoxo Ella

0 kommentarer: