18 september 2008

Sovmorgon

Eller jag försov mig snarare imorse, först ringde klockan vid 4.30 som den brukar men jag var alldeles för trött för att ut och jogga, så jag ställde om den i tron om att den skulle ringa 5.45 men icke!.....6.40 vaknade jag och tittade med förskräckelse på mobilen och kunde konstatera att jag ställt den helt knas(brukar vara färdig och gå till bussen 6.50). På en kvart var jag med en gnutta förvåning faktiskt klar för att springa till bussen men då visste jag knappt vad jag slängt på mig för kläder och än mindre hunnit få i mig något att äta. Väl på plats på jobbet kunde jag till min glädje se att jag hade åtminstone kläder på mig och även hunnit slinka ner ett par brödskivor i väskan så det blev mackor med makrill till frukost som jag kunde avnjuta i lugn och ro då herrn i huset hade sovmorgon *pustar ut*.

0 kommentarer: