14 oktober 2008

Förtvivlad och hjälplös.....

Vet varken ut eller in längre, finns absolut inget jag kan göra längre. Tänker inte gå in närmre på vad saken gäller, det är alldeles för privat och involverar så många andra som jag inte tänker hänga ut här. Jag behöver skingra mina tankar, lägga ner energi på något annat, igår var jag på fotvård som ett försök till detta, det var så skönt att bli ompysslad och mina små fossingar var i akut behov av denna underbara behandling, kika in här ttp://www.tyresopraktiken.se.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hejhej Bellami. Vi träffades som hastigast på Fox&Anchor innan din födelsedag, och jag sprang på din far och bror för någon vecka sedan också. Jag kom att tänka på dig och hittade din blog, jag hoppas det är ok. Ha det jättebäst, ta vara på dig. /Dennis