14 november 2008

Fucked up computer

Så var det datorproblem igår igen, kom inte in på windows, enligt han på LG som Fredrik pratade med kunde det varit något som hänt då dom hade den inne på reparation, som tur var avhjälptes det snabbt med recoveryskivan vi fick till när vi köpte datorn.
Sitter på jobbet nu, ska jobba natt, vill vara hemma och mysa med Fredrik istället.
Har inte varit på det bästa humöret den senaste veckan av många olika anledningar, idag var jag tjurig mest hela dagen för att jag sov alldeles för länge, först gick jag upp 07.00 för att titta på Days of our lives men sen gjorde jag misstaget att gå in och lägga mig igen och vaknade inte förrän 11.00, då var hela dagen förstörd, har jag gjort upp planer dagen innan såsom att städa och det inte blir gjort som det ska får jag ångest, jag vet det låter helt vrickat men så funkar jag, tyvärr! Sen har träningen blivit interrupted för att jag blev sjuk och jag har inte riktigt orkat ta tag i den igen, och på det har det blivit lite för mycket av det goda, massa god ost, choklad och glass, inte bra detta!

0 kommentarer: