7 november 2008

Tankspridd

Jag klev upp ur sängen kl: 07.00 men förflyttade mig och täcket till soffan, tittade på reprisen av Days of our lives som dom givetvis ändrat sändningstid på, så det var bara att kliva upp, inbiten tittare som man är sedan många år tillbaka.
Sedan somnade jag en stund och vaknade vid 10 snåret, hasade mig ur soffan och klev i skorna för att bege mig ner och panta och handla lite på ica, väl nere i affären kunde jag konstatera att jag glömt plånbok hemma så jag handlade glass och vandrade hem och hamnade här. Nu tänkte jag mysa lite med "minsting", ena kisen här hemma har fått det smeknamnet av Fredrik. Hon har lagt sig längs med mitt ben och söker uppmärksamhet, sedan är det bara att invänta dagens episod av "Days", hehe och äta lite "tyckasyndommigsjälvglass".

0 kommentarer: