26 augusti 2008

Arbetsnarkoman?

Jag är kvar på jobbet och har varit här sedan 08.00 imorse, slutar inte förrrän 16.30 imorgon....*pust*. Grejen e den att jag har blivit så jäkla pengakåt(och då får inte jag någon anmärkningsvärd månadslön) och extrapassen jag tar ger inte så mycket mer i plånboken tyvärr. Jag blir tokigt avis måste jag envist erkänna, på alla som kan shoppa för tiotusensentals kronor i månaden utan att bli ruinerade. Det är så mycket jag vill göra och ha varje månad och pengarna räcker liksom inte till=(......som denna månaden, då jag ska tatuera mig(3000), färga håret(ca 1500), nagelteknologen(ca 700-800) inte nog med det, Fredrik och syster fyller år och vi ska åka ner till Karlskrona, utöver det vill jag kunna handla lite kläder, lite basplagg till höstgarderoben, nya skor, höstkappa.....ja en hel del som sagt men efter att hyran och alla räkningar är betalda så är det inte så mycket över.


Jag vill hem till Fredrik så han kan hålla om mig å få mig att känna mig sådär trygg som bara han kan.

0 kommentarer: