21 september 2008

Färdigsvullat

Nu får det vara nog med att frossa, det har gått till överdrift, jag brukar i regel ha en dag i veckan där jag får unna mig godsaker och äta vad jag vill, det funkar tills vi åker iväg någonstans där det ofta blir att vi äter ute,ingen motion och så massa öl och goda drinkar på det, denna gång blev resan hem till karlskrona utlösaren till att frossa på hög nivå. För när vi sedan kommer hem igen så är man inne i den onda cirkeln......ÄTA ÄTA ÄTA!.....nu får det vara nog, imorgon är det jag som går ner till simhallen och tar några tag, har ju inte fått simma pga min tatuering innan. Det är så mycket svårare att hålla vikten när man börja komma upp till åren, för mig iaf, jag pendlar som fan i vikt men det har väl i och för sig med mina vanor att göra...eller snarare med mina ovanor att göra=) Sluttjatat!....time to act!

0 kommentarer: