21 september 2008

God morgon

Då är man hemma igen efter att ha jobbat natt, tog tyvärr inte med datorn till jobbet igår så kunde inte blogga. Vi var på bio igår och såg den omdiskuterade Patrik 1.5, en helt underbar film om ett helt vanligt par som vill adoptera, bara att man bytt ut tjejen i paret mot en kille. Den var charmig, rolig och känslosam, alla ingredienser för en bra romantisk komedi. Den får en stark 4 av 5 utav mig, GÅ OCH SE DEN!
Efter det gick vi för att äta på resturang London som är belägen på Bryggaregatan 2, en tvärgata till Drottninggatan, vi åt en mycket god entrecote.
Tyvärr så fick jag bege mig till jobbet sedan då jag jobbade natt. Men det var en trevlig kväll.
Ligger i soffan nu och är sugen på att se en bra film, dessvärre så har man sett det mesta, tror jag vilar en stund så jag orkar med att jobba natten sedan.

0 kommentarer: